Mjesne zajednice
1. MZ Šujica sa sjedištem u Šujici,
2. MZ Mokronoge sa sjedištem u Mokronogama,
3. MZ Sarajlije sa sjedištem u Sarajlijama,
4. MZ Vedašić sa sjedištem u Vedašiću,
5. MZ Oplećani sa sjedištem u Oplećanima,
6. MZ Mandino Selo sa sjedištem u M.Selu,
7. MZ Kongora sa sjedištem u Kongori,
8. MZ Borčani sa sjedištem u Borčanima,
9. MZ Seonica sa sjedištem u Seonici,
10. MZ Crvenice sa sjedištem u Crvenicama,
11. MZ Mesihovina-Petrovići sa sjedištem u Mesihovini,
12. MZ Roško Polje sa sjedištem u Roškom Polju,
13. MZ Bukovica sa sjedištem u Donjoj Bukovici,
14. MZ Mrkodol sa sjedištem u Mrkodolu
15. MZ Brišnik sa sjedištem u Donjem Brišniku,
16. MZ.Kovači-Omerovići sa sjedištem u Kovačima,
17. MZ.Stipanići sa sjedištem u Stipanićima,
18. MZ Podgaj-Jošanica sa sjedištem u Podgaju,
19. MZ Kolo sa sjedištem u Kolu,
20. MZ Eminovo Selo sa sjedištem u Eminovom Selu,
21. MZ Prisoje sa sjedištem u Prisoju
22. MZ Grabovica sa sjedištem u Grabovici,
23. MZ Kazaginac sa sjedištem u Kazagincu,
24. MZ Vinica sa sjedištem u Vinici,
25. MZ Jug Tomislavgrad sa sjedištem u Tomislavgradu,
26. MZ.Sjever Tomislavgrad sa sjedištem u Tomislavgradu,
27. MZ Bobara sa sjedištem na Bobari
28. MZ Omolje sa sjedištem u Omolju
29. MZ Letka sa sjedištem u Letki
Organizacija mjesne samouprave
Organizacija mjesne samouprave uređena je dokumentima koje je usvojilo Općinsko vijeće Tomislavgrad: Statutom Općine Tomislavgrad, Pravilima mjesne zajednice i Odlukom o utemeljenju i organizaciji MZ na području općine Tomislavgrad.
Mjesna zajednica kao pravna osoba upisuje se u registar MZ kojeg vodi nadležno općinsko tijelo uprave.
Mjesne zajednice obavljaju svoju djelatnost, posluju i sudjeluju u pravnom prometu pod nazivom: Mjesna zajednica (sjedište Mjesne zajednice) općina Tomislavgrad.
Tijela MZ su: Vijeće MZ, Zbor građana MZ.
Mjesne zajednice predstavlja i zastupa predsjednik Vijeća MZ. Predsjednik organizira i vodi rad i poslovanje MZ.
Financiranje mjesnih zajednica
Mjesne zajednice se financiraju iz slijedećih izvora:
-Sredstva građana koji oni udružuju putem samodoprinosa ili na drugi način,
-Naknade za usluge i druge prihode koje svojim aktivnostima ostvaruju MZ,
-Prihode koje općina ustupa MZ u skladu sa planovima razvoja MZ, odnosno općine,
-Pokloni i druga sredstva.
Imovinu MZ čine stvari, prava i novčana sredstva. Mjesne zajednice odgovaraju za svoje obveze cijelom svojom imovinom.
Nadzor nad radom mjesnih zajednica
Rad i odluke tijela mjesne zajednice podliježu nadzoru u pogledu zakonitosti i usklađenosti sa Statutom, Pravilima mjesne zajednice, propisima i drugim aktima Općine.
Nadzor nad zakonitošću rada tijela mjesne zajednice obavlja Općinsko vijeće.
Općinsko vijeće ima pravo poništiti odluke Vijeća mjesne zajednice ukoliko se njima krši zakon, Statut i propisi Općine i Pravila mjesne zajednice. Općinsko vijeće može predložiti Vijeću mjesne zajednice razrješenje predsjednika Vijeća mjesne zajednice, ako u svom radu učestalo krši zakon, Statut i propise Općine, kao i Pravila mjesne zajednice i ne izvršava povjerene poslove.
Povjerenstvo za mjesne zajednice, kao radno tijelo Općinskoga vijeća prati rad tijela mjesne zajednice i upozorava Općinsko vijeće na pojave kršenja nezakonitosti i neusklađenosti sa Statutom, propisima i drugim aktima Općine, kao i Pravilima mjesne zajednice.
Tijela mjesne zajednice obvezna su dostavljati odluke i zapisnike o svome radu Povjerenstvu.
Općinski načelnik prati rad tijela mjesne zajednice putem općinskih službi koje vrše administrativne i stručne poslove za tijela mjesne zajednice i upozorava Općinsko vijeće na pojave kršenja zakonitosti i neusklađenosti sa Statutom, propisima, drugim aktima Općine i Pravilima mjesne zajednice.
Imena i e-mail kontakti predstavnika mjesnih zajednica za mandatno razdoblje 2021-2025